Bizakodóak a húsvéti szezon előtt a gyártók2015-03-25 - 09:36:09
| A bevonómasszából készült figurák jóformán eltűntek a kereskedelemből Bizakodóak a húsvéti szezon előtt a gyártók, a Magyar Édességgyártók Szövetsége szerint 3-5 százalékkal nőhet idén a húsvéti édességek forgalma, amely tavaly 4 milliárd forintot tett ki. A Nielsen piackutató adatai szerint tavaly majdnem 4 milliárd forintért, 940 tonna szezonális édességet vásároltak a magyarok a húsvéti szezon három hónapja alatt. A valódi csokoládéból készült figurák értékbeni részesedése évekkel ezelőtt még alig haladta meg az 50 százalékot, jelenleg viszont már több mint 90 százalékos a részesedése. A bevonómasszából készült figurák ezzel párhuzamosan jóformán eltűntek a kereskedelemből. Vásárláskor érdemes alaposan áttanulmányozni a termékek címkéjét. Akár nyúl, akár tojás, a fontos, hogy valódi kakaómassza legyen benne. Ez étcsokoládénál minimum 35, tejcsokoládénál 25 százalék kakaótartalmat jelent, egyéb esetben a termék nem nevezhető csokoládénak.
|
|