Nem árt vigyázni a webshopokkal2015-03-10 - 08:27:15
| Az utóbbi hetekben egyre több panasz érkezett az Európai Fogyasztói Központhoz internetes vásárlásokkal kapcsolatban Nem árt vigyázni a webshopokkal: az utóbbi hetekben egyre több panasz érkezett az Európai Fogyasztói Központhoz internetes vásárlásokkal kapcsolatban. A központ tapasztalatai szerint különösen azoknál a cégeknél nő a problémák száma, amelyek magyar nyelvű webáruházat működtetnek, de külföldön vannak bejegyezve. A legtöbb esetben ezeknek a cégeknek nincs Magyarországon ügyfélszolgálata, ezért panasz esetén az ügyintézés nehézségekbe ütközhet. Azt tanácsolják, rendelés előtt mindenképpen érdemes a webshop honlapján olyan információkat keresni, amelyből kiderül, hogy mely országban található a vállalkozás székhelye. Ha mégis valamilyen probléma merül fel egy-egy ilyen rendeléssel kapcsolatban, a vásárlók az Európai Fogyasztói Központhoz fordulhatnak segítségért.
|
|