Rendezvényeken és kiállításokon népszerűsítenék a hazai agrártermékeket2015-02-25 - 08:38:42
| Az egyik fő cél, hogy a hazai termékeket minél többen megismerjék Rendezvényeken és kiállításokon népszerűsítenék a hazai agrártermékeket. Többek között ezt is tartalmazza a Magyar Turizmus Zrt. új hároméves agrár marketing stratégiája. Az egyik fő cél, hogy a hazai termékeket minél többen megismerjék. Czerván György, a Földművelésügyi Minisztérium agrárgazdaságért felelős államtitkára szerint a stratégia abban is segítene, hogy minél több család asztalára kerüljön minőségi élelmiszer. A tárca fontosnak tartja, hogy a hazai termékek terjeszkedni tudjanak a külföldi piacokon is. Ezért a jövőben a helyi termelőket szakmai segítséggel támogatják, hogy bekerüljenek a nemzeti és uniós minőségrendszerekbe.
|
|