Mobiltelefon-alkalmazás segíti a magyar fogyasztókat külföldön 2014-07-03 - 10:17:34
Az alkalmazás ingyenes Az
Európai Fogyasztói Központok Hálózata kidolgozta azt a mobilalkalmazást, amely
segít eligazodni európai fogyasztóvédelmi kérdésekben az unió tagországaiban,
Norvégiában és Izlandon - közölte a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságon belül
működő magyarországi Európai Fogyasztói Központ. Tájékoztatásuk szerint az alkalmazás
használatával az Unióban hivatalos 23, valamint norvég és izlandi nyelven
olvasható információ bolti vásárlás, autóbérlés, szállodai szolgáltatások,
légi, vasúti, buszos és hajós közlekedés, egészségügyi ellátások témakörben,
emellett fontos telefonszámokat és elérhetőségeket tartalmaz. Az alkalmazás
angol vagy német nyelven indul, azt követően pedig a felhasználó lakóhelyének
megadásával és a nyelv kiválasztásával az információ magyar nyelven is
elérhető. Az alkalmazás ingyenes, továbbá offline módon, azaz internetkapcsolat
nélkül is használható a roaming-díjak elkerülése érdekében.
|
|