Terepjárót és nyaralót is vesznek mobillal
2012-09-28 - 16:44:13

Másfél millió forintos órát, vidéki nyaralót és drága festményt is vettek már mobillal a magyarok, az iPhone tulajdonosok általában drágább termékeket tesznek a virtuális kosárba, az androidosok pedig többször vásárolnak.    A felhasználók nyáron is sokat vásároltak mobilkészülékeiken: a forgalom július és szeptember között megötszöröződött a tavalyi év azonos időszakához képest. Az eladott termékek száma pedig 2010 vége óta elérte a százezres nagyságrendet.    Nyáron a mobilplatformokon leginkább fényképezőgépet és kamerát vettek, illetve drágább órákat, miközben általában véve a felhasználók legszívesebben ruhát, műszaki cikket, számítástechnikai terméket és sportcikket vásárolnak telefonnal.    A klasszikus internetes termékek mellett kiugróan nagy volt a kereslet a különleges tárgyak iránt is, az elmúlt hónapokban az egyik mobil applikáción keresztül kelt el egy terepjáró 750 ezer forintért, egy óra másfél millió forintért és egy nyaraló 4 millióért.    Tavaly a webáruházak kiskereskedelmi forgalma (B2C) 155-160 milliárd forint volt, szemben a 2010. évi 133 milliárd forinttal, a növekedés 50 százalékát a piacra újonnan belépő e-kereskedők adták. A WebShop-Experst Kft. és az árukereső.hu Kft. korábban közölt adatai szerint a magyar piacon több mint 3 ezer webáruház van, ám a forgalom 90 százalékát mindössze az e-boltok 10 százaléka generálja. Az idén a forgalom a becslések szerint 175 milliárd forint lesz, de a szakértők általában "alálőnek" a piacnak.

Másfél millió forintos órát, vidéki nyaralót és drága festményt is vettek már mobillal a magyarok, az iPhone tulajdonosok általában drágább termékeket tesznek a virtuális kosárba, az androidosok pedig többször vásárolnak.    A felhasználók nyáron is sokat vásároltak mobilkészülékeiken: a forgalom július és szeptember között megötszöröződött a tavalyi év azonos időszakához képest. Az eladott termékek száma pedig 2010 vége óta elérte a százezres nagyságrendet.    Nyáron a mobilplatformokon leginkább fényképezőgépet és kamerát vettek, illetve drágább órákat, miközben általában véve a felhasználók legszívesebben ruhát, műszaki cikket, számítástechnikai terméket és sportcikket vásárolnak telefonnal.    A klasszikus internetes termékek mellett kiugróan nagy volt a kereslet a különleges tárgyak iránt is, az elmúlt hónapokban az egyik mobil applikáción keresztül kelt el egy terepjáró 750 ezer forintért, egy óra másfél millió forintért és egy nyaraló 4 millióért.    Tavaly a webáruházak kiskereskedelmi forgalma (B2C) 155-160 milliárd forint volt, szemben a 2010. évi 133 milliárd forinttal, a növekedés 50 százalékát a piacra újonnan belépő e-kereskedők adták. A WebShop-Experst Kft. és az árukereső.hu Kft. korábban közölt adatai szerint a magyar piacon több mint 3 ezer webáruház van, ám a forgalom 90 százalékát mindössze az e-boltok 10 százaléka generálja. Az idén a forgalom a becslések szerint 175 milliárd forint lesz, de a szakértők általában "alálőnek" a piacnak.



További cikkek a témakörből
Nagytakarítás a Facebooknál
2012-10-01 - 09:54:42
Tízezrével törli az álprofilokat a lassan milliárd felhasználóval rendelkező közösségi oldal
Mikor lesz hosszú hétvége idén?
2012-10-02 - 09:56:14
Idén is lesz még hosszú hétvége. Októberben és novemberben például lesz majd egy-egy csere
Már Kaliforniában is közlekednek az okosautók
2012-09-26 - 15:14:14
A Google meg van győződve arról, hogy okosautói sokkal biztonságosabbak, mint a hagyományos, ember vezette járművek.
Száz magyarból 28 naponta rágyújt
2012-09-25 - 11:43:00
Az alacsony iskolai végzettségűek többet dohányoznak – ez derült ki az Országos Egészségfejlesztési Intézet kutatásából

Minden jog fenntartva! © CopyRight 2012.
Az oldalon szereplő információk felhasználása
csak az üzemeltető engedélyével lehetséges!

Best FM Szerkesztőség:
4024 Debrecen, Darabos u. 35.
Tel./FAX: (52)450-900


További elérhetőségek:
Játék: (52)500-540
SMS: 06-30-933-1046
E-mail: info@bestfm.hu

Zenei kérdések:
zene@bestfm.hu