Imázs váltás Debrecen és Hortobágy turisztikai arculatában2012-07-09 - 15:02:28
„Pusztán csodálatos”. Ez a
közös szlogen, amely Debrecen és Hortobágy Turizmusáért Egyesület
arculatváltását jelöli.
A szervezet célja a turisztikai kínálat népszerűsítése,
komplex turisztikai szolgáltatások kialakítása. Az egyesület elnöke Halasi
Csaba ma délelőtti projektzáró eseményen ismertette az elmúlt 9 év sikereit. A
program megvalósítására több mint 74 millió forintot fordítottak. A piacon
történő pozicionálást egyedi értékeket közvetítő márkán keresztül szeretnék
megvalósítani. Az új arculat fő motívumai a debreceni Református Nagytemplom és
a hortobágyi Kilenclyukú híd, amelyeket népi motívumokkal díszített ív köt
össze. Ugyanakkor, új GPS alapú hangos városnéző rendszert is létrehoztak,
melynek segítségével magyar, angol és német nyelven fedezhetik fel a turisták a
térség látnivalóit.
|
|